ГБО в автомобілі - це комплект спеціального додаткового обладнання, яке дає можливість автовласнику використовувати додатковий тип палива, вартість якого нижча за вартість бензину.
Більшість автовласників вважає, що ГБО це винахід останніх десятиліть, хоча насправді перший двигун, який працював на газі, був створений у далекі тридцяті роки XVIII. Його винахідником був англійський конструктор Барнеттом, згодом він отримав патент на газовий двигун. Перший мотор такого типу був збудований у 1860 році французьким інженером Ленуаром. Втім, на той час про ГБО ще не говорили. Адже бензин, як паливо для автомобільного двигуна, з'явився лише через два століття, коли американець Даймлер створив перший бензиновий двигун внутрішнього згоряння, який і був встановлений на його історичному авто. І ось багато років потому про систему ГБО знову заговорили повсюдно.
Як і будь-який вид складного обладнання, ГБО вимагає проведення профілактичного огляду складових елементів та їхньої діагностики.
- Потрібно ретельно стежити за з'єднаннями газопаливної магістралі на предмет їхньої герметичності (поява запаху газу в автомобілі не допускається!!!!).
- Кут випередження запалення, при використанні газу, має бути більшим, ніж на бензиновому паливі.
Всі заходи щодо усунення несправностей проводяться тільки при закритих видаткових вентилях і при виробленому газі з паливної магістралі. Усі перелічені роботи повинні виконуватись відповідно до правил техніки безпеки!
м. Київ,
вул. Оранжерейна, 3а
м. Запоріжжя,
вул. Тиражна, 34
м. Запоріжжя,
вул. Василя Сергієнко, 3 (Задніпровська)
м. Краматорськ,
вул. Ярослава Мудрого, 39 (19-го Партз'їзду)